Tuesday, August 4, 2020
SanatateSfaturi utile

10 metode de slabire fara exercitii fizice

metode de slabire

Stiu cat de mult tii la silueta ta si cu toate acestea mereu iti pui aceeasi intrebare: “Pot slabi fara exercitii fizice?”. Exercitiile sportive intretin sanatatea corpului si a mentii oricaruia dintre noi. Este recunoscut faptul ca unele exercitii sportive practicate in aer liber sau in salile de fitness reduc riscul unor boli, cum sunt cele de inima si minte. Deasemenea practicand un sport regulat, te poti odihni mai bine pe timpul noptii, iti poti controla greutatea corporala, obtinand un corp subtire si sanatos.
Totusi atunci cand vine vorba de pierderea in greutate, essential este cee ace mananci. Studiile arata ca exista mai multe metode de slabire care nu au nici o legatura cu exercitiile fizice. Iti prezint mai departe cateva sfaturi de care sa tii cont atunci cand doresti sa scazi in greutate.

1. Controleaza cantitatile

O metoda de slabire o reprezinta reducerea cantitatii de alimente mancate la o singura masa. Atunci cand esti acasa incearca sa mananci din farfurii mici sau boluri mici. In caz ca esti la un restaurant va fi mai dificil sa portionezi mancarea. De aceea poti cere o cutie pentru a lua si acasa din portia mare pe care ai comandat-o.

2. Mananca mai multe cereale

Cerealele ajuta la pierdearea in greutate in mai multe moduri. Astfel ca ele ajungand in intestin sunt ca un burete si ne transmit gradul de saturatie. Consuma cel putin 25 de grame de cereale pe zi intr-o varietate de alimente cum sunt cereale integrale, fasole, fructi si legume.

3. Cosuma proteine

La fel ca si cerealele proteinele te ajuta sa te simti saturat prin producerea unui hormon al satietatii. Proteinelor le ia mai mult timp pentru a fi digerate decat grasimile sau carbohidratii. Consuma la o masa maxim 20 de grame de proieine slabe cum sunt pestele, carne de curcan, oua si lactate cu continut scazut de grasimi.

4. Odihneste-te cat mai mult

Este cunoscut faptul ca oboseala si lipsa somnului, duce la cresterea in greutate. Persoanele care nu dorm mult produc un hormon care stimuleaza apetitul. Deasemenea persoanele care au un somn excesiv mananca mai multe calorii. De aceea trebuie pastrat mereu nun echilibru intre odihna si masa.

5. Consuma cat mai multe lichide

Atunci cand crezi ca iti este foame, posibil sa iti fie sete sis a fii putin deshidratat. Asadar, intre mese sau inainte de a lua o gustare bea un pahar mare de apa. O idee buna este sa faci asta inainte de fiecare masa, studiile aratatnd ca poti pierde o cantitate mai mare a greutatii in acest mod. Poarta o sticla de apa cu tine si bea chiar atunci cand mergi.

6. Renunta la zahar

Totusi nu este sigur ca zaharul duce la cresterea in greutate. Combinat cu alte alimente slabe in calorii este zaharul in exces poate fi cauza obezitatii. De aceea alimente cum ar fi sucurile, deserturile, iaurturile indulcite ar trebui eliminate din dietra zilnica.

7. Mestecare prelungita

O alta metoda care te poate scapa de greutate o reprezinta modul de a mesteca alimentele. Astfel ca atunci cand mesteci mai mult timp alimentele, transformand mancarea in pasta, poti scade in greutate. Merita sa incerci si acest pas, cu toate ca pentru tine nu va avea efect.

8. Renunta la sucuri

Ultimele studii arata ca adultii si copii consuma foarte multe sucuri carbogazoase, ducand la o crestere a obezitatii. Renunta la a consuma diferite sucuri si bea cat mai multa apa.

9. Ascunde mancarea pe care nu vrei sa o consumi

Multe persoane obeze tin alimentele la vedere. Acestea iti pot face pofta, chiar daca vorbim de chipsuri, ciocolata, etc. Ascunde tot ce nu vrei sa consumi pentru a nu fi tentat. Este cea mai buna practica atunci cand vrei sa scazi in greutate.

10. Tine o evidenta

Tine o evidenta a alimentelor consummate zilnic. Este o metoda eficienta daca vrei sa scazi in greutate in timp scurt. Chiar daca iti faci un jurnal, sau tii notite in telefonul personal, sau gestionezi scaderea in greutate printr-o aplicatie de pe telefonul mobil, a memora ceea ce consume la fiecare masa este cea mai buna modalitate de a identifica acolo unde exagerezi cu cee ace consumi.

Leave a Reply

Acest site folosește module cookie. Prin utilizarea și navigarea în continuare pe acest site acceptați politica de confidentialitate si termeni si conditii . Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor pe acest site web sunt disponibile făcând clic pe setari cookie .
Accepta
Setari private ×
×