Tuesday, August 4, 2020
LifestyleSfaturi utile

3 Exercitii cu banda elastica de rezistenta pentru picioare puternice

exercitii cu banda de rezistenta

Review overview

Rezistenta8.1
Utilitate10
Pret9.6

The Pros

  • Un articol foarte bun pentru exercitii fitness.

The Cons

  • Trebuie sa alegi o banda pentru fiecare exercitiu.

summary

9.2In acest articol iti prezint cateva moduri de a utiliza banda elastica de rezistenta pentru exercitiile tale zilnice. Daca vrei sa ai o silueta de invidiat poti achizitiona banda elastica pentru rezistenta din orice magazin cu articole sportive.

Nu stiu daca ai aflat, dar banda elastica de rezistenta iti ofera cea mai buna tonifiere pentru fesieri cat si pentru celelalte grupe musculare putin utilizate in exercitii. Daca esti in cautarea unei metode de slabit eficiente cu o dieta naturala nu uita ca aceasta trebuie combinate cu exercitii cardio si recomand a se folosi banda de rezistenta elastica. Fiindca am facut mult sport, am petrecut mult timp in salile de fitness si bodybuilding consider ca sfaturile mele iti pot fi utile si tie. De aceea vreau sa iti prezint cateva exercitii pe care le poti face chiar si acasa folosind o banda elastica de rezistenta  pentru antrenamentul tau zilnic.

Antrenamentul cu banda elastica de rezistenta 

 

Fiecare antrenament il poti executa ca si un circuit. Seturile le poti separa intre ele cu o pauza de un mintu intre reprize. Incepe ziua cu trei sau patru reprize a cate sase exercitii. Incearca sa cuprinzi mai multe grupe musculare, efectueaza exercitii in care poti lucre diferite parti ale piciorului. In cazul in care doresti sa lucrezi si alte zone ale corpului, allege sa faci trei sau patru miscari. Atunci cand simti o supraincalzire a musculaturii, adauga mai multe repetari. Pentru a lucra grupele de muschi si a duce la bun sfarsit exercitiile tale, nu ai nevoie decat de un singur set de banda elastica de rezistenta pe care le poti procura foarte usor dintr-un magazin de specialitate.

Cum sa alegi o banda elastica de rezistenta?

 

Deobicei banda elastica de rezistenta are diferite greutati, pornind de la cea mai usoara la cea mai grea. Pentru ca unele exercitii sunt mai grele decat altele, trebuie sa schimbi banda elastica fitness la fiecare exercitiu executat. Banda potrivita este aceea care iti permite sa faci 12-15 repetari, toate realizate corect. Atunci cand ai reusit sa termini cele 15 repetari poti trece la urmatoarea banda de rezistenta.

Exercitii utile cu banda elastica de rezistenta

 

banda de rezistenta pasi laterali
pasi laterali cu banda de rezistenta

Pasi laterali cu banda elastica de rezistenta.

 

Efect: Acest exercitiu intareste muschii abductori ai soldului

Metoda de lucru: Pune o banda elastica de rezistenta in jurul ambelor picioare si pozitioneaz-o chiar deasuprea genunchilor (daca vrei ca exercitiul sa fie mai usor) sau in jurul gleznelor (pentru un exercitiu mai greu).  Pozitia corecta este cu picioarele putin flexate in fata si latimea soldului intre ele, putin corpul aplecat in fata. Paseste cu piciorul drept aproximativ 12 cm, apoi paseste cu stangul aceeasi distanta echivalenta. Repeta si in directia opusa, alternand pasii.

Mentine o pozitie atletica, nu te ridica sau face miscari de relaxare, mentine tensiunea in banda elastica fitness pe tot parcurcursul exercitiului. Ar trebui sa simti exercitiul in partea exterioara a sodurilor si a coapselor.

Repetari 12-15 pe fiecare parte, alternand directiile.

Extensia piciorului in spate cu banda elastica de rezistenta

Efect: Intareste muschii fesieri

Metoda de lucru: Cel mai cunoscut exercitiu pentru fesieri este extensia piciorului in spate. Pentru acest exercitiu nu ai nevoie de nici un aparat din sala, se poate face oriunde, folosind o banda elastica de rezistenta. Treci o banda elastica dupa un obiect solid, si prinde celalalt capat de glezna unui picior. Stai cu fata la obiectul de care ai atasat banda elastica si tine-te cu mainile de el pentru echilibru. Tine spatele drept si pieptul scos in fata; du piciorul lucrat in spate cat poti de mult. Mentine genunchiul drept. Revino la pozitia de start si repeta. Apoi fa acelasi lucru si pentru celalalt picior.

Repetari 12-15 pe fiecare parte, schimband piciorul.

 

ridicarea piciorului inlateral cu vanda de rezistenta
exercitii cu banda de rezistenta

 

Ridicarea piciorului din culcat orizontal lateral cu banda elastica de rezistenta

Efect: Intareste muschii abductori de sold

Metoda de lucru: Pune banda elastica de rezistenta in zona genunchilor sau in jurul gleznelor pentru un exercitiu mai greu. Intinde-te pe o parte cu piciorarele drepte si lipite. Sprijina capul pe brat atunci cand faci acest exercitiu.Ridica piciorul de deasupra cat mai sus, fara a-l balansa, apoi revin-o la pozitia normala incet pentru a simti cum lucreaza muschiul. Concentreaza-te pe tempo-lent si constant pentru un exercitiu reusit.

Repetari 12-15 pe fiecare parte. Finalizeaza repetarile pe o parte inainte de aface exercitiul pe cealalta parte.

 

In concluzie iti pot recomanda sa cumperi benzile elastice de rezistenta din orice magazin cu articole sportive. Aceste exercitii zilnice cu banda de rezistenta sunt minunate pentru muschi, esentiale pentru corp si mentinerea echilibrului pe masur ace imbatranim. Executa aceste exercitii si intensifica-le pentru a se potrivi cu cerintele tale de fitness.

Ti-a placut acest articol? Urmareste ComunicateMediaPress si pe Facebook!

Leave a Reply

Acest site folosește module cookie. Prin utilizarea și navigarea în continuare pe acest site acceptați politica de confidentialitate si termeni si conditii . Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor pe acest site web sunt disponibile făcând clic pe setari cookie .
Accepta
Setari private ×
×